bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

3 Dec 2010

Tuan Guru Nik Aziz, Memang X Kisah???


X kisah kalau LKS jadi TPM.... Hari tu kata, tolak "Ketuanan Melayu", nakkan "Ketuanan Islam"!!! Ni cerita apa pulak ni????

Sejak bila LKS tu masuk jawi??? Maaf, tersasul... Masuk Islam???



 Kuat tidur rupanya....


 Tidur lagi.....


Lagi tidur.....






Kat Mekah pun tertidur??? Penat agaknya....


Duduk sebelah "Bai" pun boleh tidur??? Bahaya tu!!!


Kuat tidur rupanya!!!! Patutlah X kisah apapun!!!

2 comments:

  1. 1.Membaca doa pada akhir setiap salat untuk meminta perlindungan fitnah dajjal, yaitu: “Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepadamu dari adzab neraka Jahannam dan dari adzab kubur, dari fitnah hidup dan mati, serta dari buruknya fitnah Al Masihuddajal.”

    Orang islam semua kena rajin baca doa sebab pemimpin PAS seperti nik aziz dan yang lain lain tak ubah seperti dajal yang cuba memesong kan org islam.Kafir mengkafir..bahaya nie.Bila Ulamak mengguna kan kepentingan ugama untuk berpolitik

    DAJAL BETUL DIA NIE

    ReplyDelete
  2. Another Gus Dur... bukan tido berfikir dalam dalam ZZzzzzz. Orang macam Cina dan India tak pangkah punya.. perabih duit je.

    mohon pautan ke laman tuan. saya sudah pautkan di blog saya..itu pun kalau masih ada ruang kosong pada blog tuan yang famous itu.

    terima kasih

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3