bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

7 Mar 2010

YB Zul, Bukan Lagi MP PKR







Jimadie Shah Othman Mac 6, 10 5:08PM


Dikemaskini 7.25pm Zulkifli Noordin sebentar tadi dipecat daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan diminta mengosongkan kerusi parlimen Kulim-Bandar Baharu, tetapi diberi peluang untuk merayu dalam tempoh 14 hari.




Komen Isac;


Sahlah YB Zul telah dipecat keahliannya di dalam PKR. Tetapi masih ada lagi 14 hari untuk merayu....Masih belum terlewat untuk mengulangi adegan-adegan "berpeluk-peluk" sekiranya YB Zul merayu dan permohonannya diterima selepas 14 hari dari sekarang. Apapun buat masa ini PKR telah menunjukkan kepada YB Zul jalan keluar. PKR juga memberikan isyarat yang jelas bahawa YB Zul bukan lagi "anak emas" mereka.
Layanan yang sama akan diberikan kepada sesiapa sahaja, tindakan PKR menolak permintaan YB Zul yang mahukan Jawatankuasa Disiplin yang membicarakannya 100% ahli beragama Islam dilihat sebagai permintaan yang "mengada-ngada". Ataupun rakyaat boleh melihat pemecatan YB Zul adalah untuk "menyingkirkan" saki-baki perjuangan PKR di dalam meperjuangkan Islam sebagai agama resmi negara.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3