bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

10 Mar 2010

Bagaimana Video Tertutup Penjara Boleh Tersebar, Itu Tidak Penting - Persoalannya Mengapa DSAI Menipu Rakyaat???

Perang VCD DSAI
http://www.malaysiakini.com/news/126085



Komen Isac;

Selain gambar2 di atas yang "membogelkan penipuan DSAI" yang dihadapan khalayak "pura-pura" sakit sebenarnya tak sakit, iaitu "berlakon" sehinggakan beliau perlu dipapah/berkerusi roda, DSAI juga dikatakan sekali lagi "menipu" rakyaat apabila beliau memberitahu rakyaat melalui isterinya (Wan Azizah) bahawa beliau telah diracun menggunakan racun arsenik oleh kerajaan Umno/BN semasa berada di penjara. Beliau juga pernah "menipu" rakyaat apabila beliau membuat pengakuan telah mempunyai mejoriti MP (apabila sebahagian MP BN sedia untuk melompat parti) untuk menubuhkan sebuah Kerajaan Persekutuan yang baru . Masihkah anda semua mahu terus tertipu??? Mengapa DSAI tak pergi sahaja ke Holywood ataupun Bolywood?

2 comments:

  1. Tuhan tu kalau nak tunjuk sekejap je,harap2 mereka yang taksub menyokong anwar buka mata,nak sokong boleh tapi jgn lah sampai tahap taksub,pastu kalau dah org yang kita sokong tu x betul jgn lah hina lak org tu,terima je lah sebab dia pun manusia biasa gak x lari dari buat salah.jadi x yah taksub x tentu pasal...

    ReplyDelete
  2. Salam sdra ISAC,

    Inilah penyakit yang sangat sukar untuk dihilangkan dalam diri sesetengah masyarakat kita di Malaysia. Sudah jelas dan terang Anwar memang berlakon, tetapi masih ada lagi rakyat yang tetap mempercayai beliau.

    Diharaplah agar siatan akan dilakukan terhadap video klip itu...supaya rakyat dapat mengetahui apa yang sebenarnya berlaku disebalik kerusi roda, penekap leher dan dagu tu.,,,,

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3