bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

26 Mar 2010

John Major Puji DSN Terajui Ekonomi - Apa Pula Kata DSAI???


3 Mac, 2010 23:49 PM

Bekas PM Britain Puji Najib Kemudi Ekonomi Malaysia


http://www.bernama.com/bernama/v5/bm/newsindex.php?id=484815From Mikhail Raj Abdullah



HONG KONG, 23 Mac (Bernama) -- Bekas perdana menteri Britain Sir John Major memuji Datuk Seri Najib Tun Razak di atas keterbukaan dan sikap berterus terang beliau dengan pengurus dana asing di sini dalam menghuraikan tentang keadaan ekonomi Malaysia dan mendengar kebimbangan mereka.

"Malaysia sesungguhnya berada di bawah kepimpinan yang baik, berdasarkan kepada apa yang Perdana Menteri Malaysia Malaysia sampaikan kepada pengurus dana asing di persidangan Credit Suisse Asian Investment di sini pada Selasa, dan komitmen beliau untuk menukarkan Malaysia menjadi sebuah ekonomi maju," katanya yang kemudiannya mendapat tepukan daripada para audien di International Financial Centre di sini.

Major, penasihat khas Credit Suisse, berucap di majlis makan malam yang dianjurkan oleh CIMB dan kumpulan perkhidmatan kewangan di mana Najib menjadi tetamu kehormat selepas persidangan peringkat tinggi itu yang mengumpulkan kira-kira 100 pengurus dana terkemuka serantau.

Komen Isac;

Sudah pastinya komen DSAI nanti adalah begitu negatif dan penuh dengan sifat cemburu..... Bila agaknya ahli-ahli politik kita mahu berfikiran "dewasa"???

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3