bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

25 Mar 2010

Siapakah "Orang Ketiga" Yang Dimaksudkan Oleh YB Zull????

Mac 24, 10 3:22PM
dikemaskini 4:45pm Ahli parlimen Kulim-Bandar Baharu Zulkfli Nordin mendakwa pernah ditawarkan ganjaran untuk mengaitkan Perdana Menteri dan isterinya dalam pembunuhan Altantuya.
"Antaranya saya diminta membuat akuan bersumpah Perdana Menteri dan Datin Seri Rosmah terlibat dalam kes tersebut.

"Malah saya sendiri pernah diminta membuat surat akuan bersumpah yang mengaitkan Perdana Menteri dan isteri dengan pembunuhan Altantuya.

"Ganjaran yang ditawarkan boleh menggoyangkan iman. Namun Datuk Yang Dipertua saya bersyukur kerana Allah melindungi saya daripada terlibat dalam fitnah tersebut," kata Zulkifli.




Komen Isac;



Adakah YB Zul "cukup berani" untuk mendedahkan siapakah "orang ketiga" yang mengarahkan beliau untuk berbuat demikian?



Secara lojiknya kalau sampai berupaya untuk "meminta" YB Zul melakukan pembohongan dan fitnah yang sebegitu dahsyat, tentulah "orang tersebut" adalah orang yang berkuasa ke atas YB Zul dan orang atau kumpulan yang mempunyai kepentingan atas tuduhan tersebut pastinya mempunyai "hati yang maha busuk".



Untuk kepentingan semua dan maruah YB Zul sendiri, YB Zul perlulah mendedah identiti "orang ketiga" ini kepada rakyaat Malaysia. Bukti juga perlu disertakan, jangan sampai nanti YB Zul pula yang dilabel sebagai pembuat fitnah.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3