bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

23 Sept 2011

HUDUD, MCA Keluar BN dan DAP Keluar Pakatan - Suatu Rahmat???


Menarik juga idea tu... Mungkin telah sampai masanya untuk orang Melayu/Islam dan bumiputera di Malaysia bersatu untuk membina negara yang lebih kuat. Bagi membolehkan kerajaan perpaduan ditubuhkan.

Yang jelas, tanpa DAP dan MCA rakyaat Malaysia berketurunan Tionghua dan keturunan India Malaysia masih boleh mengharapkan parti-parti lain untuk mewakili dan memperjuangkan mereka kerana DAP dan MCA bukan satu-satunya parti yang memperjuangkan nasib golongan ini.

Kita ada , MIC, Gerakan, PPP, Makkal Sakti dan bermacam-macam lagi parti yang mewakili kaum Tionghua dan keturunan India Malaysia.

Lagipun apa sangatlah yang hendak diharapkan daripada parti yang berbau perkauman seperti DAP dan parti yang dipimpin oleh pemimpin yang rendah moral seperti MCA.

8 comments:

  1. SETUJU, LEPAS TU UMNO & PAS SAMA2 LAKSANAKAN HUDUD, ANWAR ALBONTOTI ALIWATI DIJADIKAN RAKYAT PERTAMA DIJATUHKAN HUKUMAN HUDUD !!! BARU OK ....

    ReplyDelete
  2. SETUJU..SETUJU..SETUJU..SANGAT-SANGAT...

    ReplyDelete
  3. SETUJU 100 PERATUS

    ReplyDelete
  4. Satu percaturan yang agak baik.
    Terlalu jelas DAP anti islam.
    MCA pula, orang tak tanya pun, dia sendiri jawab no hudud.
    tunggu apa lagi. takkan lah asyik nak gempar orang ajeee.

    ReplyDelete
  5. Salam ,Gua sokong habis habisan Bro.Baru lah Ori.

    ReplyDelete
  6. kalau anuar kena hukum hudud, aku nak join rejam dia sampai mati (supaya menjadi tauladan pada semua muslimin dan muslimat sekelian...

    ReplyDelete
  7. soi lek jaguh video sex, apo lagi kalau berani keluar lah sekarang,bangsat punya presiden mca, lu siapa?mau ugut umno dan melayu?seorang presiden yang rendah moral dan pemikiran.

    ReplyDelete
  8. pegilah mca dan dap ..asyik dok ugut jeer,,,pegilah
    http://freeporn13.blogspot.com/

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3