bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

17 Sept 2011

Pemansuhan ISA Bermaksud - Cina Islam Bebas Untuk Memfitnah Kerajaan???


Sayang... Cina Islam ni belajar Islam daripada Pas jestru apa nak dihairankan jika fitnah memang menjadi makanan hariannya... Klik sini.

Sumber fitnahnya juga tidak dilinkkan dengan posting beliau dan juga tidak diterangkan dengan lebih lanjut.

KDN dan Peguam negara sewajarnya mengambil tindakan dengan menggunakan undang-undang yang ada serta bertindak tegas terhadap tuduhan-tuduhan yang berbentuk fitnah sebegini. Jangan biarkan rakyaat diracuni fikiran mereka oleh meraka yang tidak bertanggung-jawab seperti beliau.

3 comments:

  1. ada akta tp tak berani guna, baik tak payah ada. ada menteri dlm negeri tp penakut pahit, baik tak pyh ada menteri. sendiri mau ingat la mamat senyum sampai telinga... pegang keris tp penakut...

    ReplyDelete
  2. Click this link. http://www.ngoab.gov.bd/Main.php?Id=66

    ReplyDelete
  3. Nuar nuar. Tak hbs2 kau nak sabotaj negara. Laman web bangladesh pun kau nak hack. Lepas tu siap mintak maaf sb hack web tersebut dgn masuk berita palsu. Hacker dari PKR atas nama m33hoon. Lps ni kerajaan boleh saman fuziah atas sb sabotaj negara. Boleh cek laman web ni. www.ngoab.gov.bd

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3