bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

14 Sept 2011

Quebec - Dikuasai Hantu???

Hantuchova mara di Quebec
2011/09/14

(Berita Harian) QUEBEC CITY: Pilihan utama Daniela Hantuchova menewaskan Ajla Tomljanovic 6-0, 2-6, 6-4 untuk mara ke pusingan kedua kejohanan WTA Bell Challenge.

Pilihan kedua Lucie Safarova, Tamira Paszek (3), Sofia Arvidsson (5) dan Barbora Zahlavova Strycova (6) turut mara.
Pemain dari Perancis, Julie Coin mengejutkan pilihan kelapan, Anna Tatishvili dari Georgia 5-7, 6-4, 6-4.
Safarova menewaskan Jill Craybas dari Amerika Syarikat 6-2, 6-1 manakala Paszek menyingkirkan Ashley Weinhold dari Amerika Syarikat 6-0, 4-6, 6-2.

Arvidsson pula menewaskan Elena Bovina dari Russia 2-6, 6-1, 6-2 manakala Strycova mengalahkan Zhang Shuai dari China 6-4, 6-2.

Mirjana Lucic dari Croatio pula menewaskan Jamie Hampton dari Amerika Syarikat 6-4, 6-2 manakala Melanie Oudin dari Amerika Syarikat tewas 6-1, 6-3 kepada Andrea Hlavackova dari Republik Czech. - AFP


Komen Isac;

Macam-macam nama orang ni.... Apalah agaknya maksud Hantuchova dalam bahasa dia orang agaknya... Berbangsa Solvak. Kalau tanya penulis, mungkin agaknya bermaksud "Hantu Cantik"...:)... Jangan marah ye... Bergurau aje... Gambar-gambar pemain tenis ni boleh dirujuk sini.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3