bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

19 Sept 2011

Liwat II - Ada Orang "Ketiga" Yang Meliwat Saiful???



Artikel penuh klik sini.

Pada pandangan penulis kes ini bukanlah seperti mana-mana kes bunuh, di mana pihak peguambela selalunya akan cuba untuk menimbulkan keraguan akan adanya kehadiran "orang ketiga"  yang berkemungkinan telah melakukan pembunuhan dan bukannya tertuduh. Sekiranya keraguan ini dapat dibuktikan dan diterima mahkamah maka  tertuduh bakal dilepaskan.

Sebaliknya ini adalah kes liwat, jestru sekiranya kesan air mani lelaki Y dijumpai di dubur Saiful, walaupun juga dijumpai kesan DNA orang lain di kawasan dubur yang sama ianya tidak akan menidakkan bahawa aktiviti liwat telah dilakukan.

Secara lojiknya kehadiran DNA pihak "ketiga" jika bukan dari kesan air mani, mungkin adalah DNA pihak ketiga yang juga telah diliwat oleh lelaki Y yang telah dipindahkan ke dalam dubur Saiful apabila lelaki Y melakukan liwat ke atas beliau pula.

1 comment:

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3