bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

8 Sept 2011

Sebagai Parti Serpihan, PAS Sentiasa Dibayangi UMNO...Hakikat Yang Pahit Buat PAS...


Jestru apabila sering kalah di dalam gelanggang politik di dalam menjuarai hati rakyaat, PAS terpaksa muncul dengan andaian2 tanpa bukti seperti dia atas serta memperbesar2kan sesuatu isu demi untuk menonjolkan diri mereka...

Selepas "akur" komunis adalah "musuh" negara, kini mereka mencuba nasib dengan membuat satu lagi andaian liar iaitu sekiranya satu referendum dibuat sebelum merdeka, rakyaat akan lebih memilih Dr Burhanuddin berbanding dato' Onn dan Tunku Abdul Rahman.

Soalan penulis, hanya itu kah sebuah "parti Islam" mampu buat??? Hidup hanya berdasarkan kepada angan-angan dan andaian semata???

Setelah lebih 6 dekat kewujudannya "parti Islam" hanya mampu berangan-angan macam "Mat Jenin". Berhujah tanpa bukti dan ilmu... Pastinya sebagai seorang Islam jika mahu berhujah perlu disertakan dengan dalil akli dan naqli...

1 comment:

  1. itu jelah yg timbalan presiden pas mampu lakukan. buat lawak sana sini agar tiada rakyat yg tidak ketawa. ketawa hingga pecah perut. aleh2, pecah pulak clip 'callingsex' mat sabu kt internet.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3