bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

23 Sept 2011

Liwat II - Sah Dr Mc Donald Bukan Pakar DNA???

Dr Brian McDonald berkata, beliau melakukan kesilapan dan sudah tersalah baca bukti yang dikemukakan ahli kimia, Dr Seah Lay Hong, kerana menyangka doktor itu membuat ujian asid fosfet (AP tests) pada palitan yang diambil daripada bahagian atas dan bawah rektum pengadu, Mohd Saiful Bukhari Azlan, sedangkan Dr Seah hanya melakukan ujian itu terhadap seluar dan seluar dalam Mohd Saiful.

"Saya tersilap baca bukti itu. Saya menyangka Dr Seah melakukan ujian AP terhadap palitan yang diambil daripada bahagian atas dan bawah rektum Mohd Saiful," katanya apabila menjawab soalan peguam Ramkarpal Singh yang mewakili Anwar pada pemeriksaan balas sama ada beliau melakukan kesilapan tentang ujian AP yang dibuat Dr Seah.

Berita lanjut Klik sini.


Komen Isac;

Mengaku seorang pakar, tapi boleh main "tersilap", "tersalah" nanti pulak "terlupa", "tertipu" dan macam-macam "ter" lagi...

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3