bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

7 Sept 2011

Pas Semakin Berkocak??? Pas Lawan Pas???


Yang pasti JAIS berada di bawah kuasa kerajaan negeri, walaupun kerajaan negeri diketuai oleh Tan Sri Khalid Ibrahim daripada PKR tetapi exco yang bertanggung-jawab ke atas hal-ehwal agama adalah daripada Pas iaitu Dato' Dr Hasan Ali.

Bagi penulis ianya mudah, jika dah tak ada tauliah kenapa nak gatal2 bagi ceramah ataupun taskirah???

Sebagai wakil rakyaat/pemimpin, mereka ini haruslah menunjukkan contoh teladan yang baik kepada rakyaat dan janganlah sesekali melanggar peraturan dan  undang2...

Ini tidak, mereka sering kali bertindak seolah-olah mereka ni "above the law". Yang pasti, teruklah Dr Hasan Ali nak kena menjawab kepada pemimpin2 tertinggi PAS....


1 comment:

  1. Pemimpin pembangkang yg baru mendpt kuasa. Ibarat berok mendpt bunga dan tak tahu apa yg hendak dilakukan. Mereka merasakan boleh melakukan apa saja tidak mengikut peraturan. Bila bercakap, mereka saja yg bagus dan bersih. Sebenarnya kemenangan mereka tidak diduga dan tidak bersedia utk memimpin. Inilah yg jadi pemimpin2 pembangkang sekarang. Mereka menang bukan org suka mereka tapi hanya sabotaj kpd kerajaan bg mereka yg termakan janji pembangkang. Cakap tak serupa bikin.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3