bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

2 Sept 2010

Hukum Hudud Pas - Langsung Tiada Peluang di Bawah Pakatan Rakyaat???

Ke mana hukum hudud Pas?



Jika Pas masih lagi tidak faham permainan politik yang ditunjukkan oleh PKR dan DAP, ingatlah kembali kata-kata Zaid iaitu: ''Awak perlu menang dua per tiga dulu, kemudian baru kita boleh bercakap, kalau tidak ia hanya teori politik. Tok guru ada mimpi, saya pun ada mimpi. Contohnya impian saya ingin terbang ke bulan, tidak salah bercakap, saya boleh lakukan atau tidak, bergantung kepada keadaan'', ujar Zulkifli Noordin.


Komen Isac;

Nampaknya sememangnya tiada peluang untuk PAS mempraktikkan hudud jika itulah matlamat mereka. Pastinya PAS tiada kekuatan untuk memenangi 2/3 kerusi Parlimen. Dua lagi rakan komponen PR iaitu PKR dan DAP nampaknya langsung tidak berminat dengan Hudud.

Sedarlah bahawa rakan sekutu terbaik buat PAS dalam merealisasikan hukum hudud masih lagi UMNO, walaupun mereka tidak mahu mengakui hakikat tersebut.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3