bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

25 Sept 2010

Gempar!!! Pakatan Rakyat Akan Membentangkan Usul Tergempar di Dewan Rakyat Pada 11 Oktober Ini Agar Kes Liwat DSAI Yang Telah Lama Tertangguh, Dipercepatkan???

Pada pandangan penulis isu ini yang patutnya disegerakan. Kes kononnya pengetua rasis, jikapun benar bukankah mereka ini berhak untuk membela diri??? Bagilah masa banyak sikit...

Jika pembunuh bersiri yang kejam waima tidak berhati-perut pun diberikan peluang untuk membela diri, mengapa pula para pengetuapengetua ini mahu terus dihukum hanya berdasarkan kepada cakap-cakap penyokong-penyokong pembangkang???


Klik sini http://www.malaysiakini.com/news/143518

Sepatutnya Pakatan Rakyaat membuat usul tergempar untuk menyegerakan perbicaraan kes liwat DSAI, itu lebih baik kerana penangguhan demi penangguhan hanya akan memberikan pandangan negatif bahawa DSAI memang benar-benar bersalah!!!!! Kalau sememangnya beliau tidak bersalah apa yang nak ditakutkan??? Kes dah berlanjutan dan tertangguh lebih 2 tahun...

Selesaikan kes ini dan imej PR juga akan kelihatan lebih bersih!!!!!

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3