bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

19 Nov 2009

SPM Punya Pasal - Banjirpun Ku Redah Jua....


PENGURUSAN Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Gunong, Alor Setar, mengambil inisiatif menyusun bangku untuk dijadikan jambatan bagi memudahkan pelajar yang menduduki peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia, menyeberangi setelah pintu masuk ke kawasan berkenaan dinaiki air akibat banjir, hari ini - Foto Shahrizal Md Noor (Berita Harian)
Demi masa depan yang gemilang, banjirpun ku redah jua.....Selamat menduduki perperiksaan kepada semua pelajar2 SPM & STP. Kepada guru-guru di Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Gunong, Alor Setar, tahniah penulis ucapkan kerana keperihatinan anda semua. Jika pelajar-pelajar dalam keadaan basah dan kesejukkan pasti ianya akan mengganggu konsentrasi mereka.
Sememangnya guru-guru perlu lebih proaktif dan mengutamakan kepentingan, kebajikan dan masa depan pelajar-pelajar mereka. Dalam musiam banjir ini, jangan sampai ada pelajar yang lemas di dalam kawasan sekolah. Syabas sekali lagi penulis ucapkan kepada guru-guru di Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Gunong, Alor Setar.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3