bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

20 Nov 2009

Kasih Ibu Membawa ke Syurga, Kasih Ayah Berkorban Nyawa dan Kasih Guru Kecemerlangan Hendaknya.

PELAJAR Sekolah Kebangsaan Seri Bintang (Selatan), Cheras, Aliesya Sharafana Mohd Amir (gambar kiri) ditenangkan ibunya Sarina Sidek, 38, selepas menerima keputusan UPSR 5A. Manakala gambar kanan, guru Tahun 6 Utarid di sekolah yang sama, Hezaiful Heslan, 29, terharu apabila pelajar kelasnya seramai 17 orang memperolehi keputusan 5A. - Foto Munira Abdul Ghani (Sumber Berita Harian Online)


Kasih ibu membawa ke syurga, kasih ayah berkorban nyawa dan kasih guru kecemerlangan hendaknya. Syabas kepada mereka yang berjaya dan pada yang kurang berjaya, perjuangan tidak berakhir di sini. Perjalanan hidup masih panjang dan jika kita alpa, kejayaan hari ini tidak akan menjamin kesenangan hari kemudian. Usaha perlu diteruskan serta buatlah kajian agar kesilapan semalam tidak diulangi dan sebaliknya kejayaan hari esok dapat kita tempa.
Tahniah juga penulis ucapkan kepada guru-guru yang berjaya.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3