bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

29 Nov 2009

Konspirasi Jatuhkan MB Selangor - Cerita Dah Basi...

'Ada bukti konspirasi jatuhkan MB S'gor'
Jimadie Shah Othman Nov 25, 09 11:19am



Kemaskini 5.02pm Satu blog pro-PAS, yang mendakwa seorang bekas calon parti itu "berkonspirasi" menjatuhkan Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim, mempunyai saksi-saksi berwibawa untuk mempertahankan artikelnya. Penulis blog Malaysia Waves Abdul Rahman Abdul Talib - yang sering membongkar pergolakan dalaman PAS - berkata, saksi-saksi yang memberikan maklumat kepadanya mempunyai akses langsung kepada "minit-minit mesyuarat PAS Selangor"."Saya ada saksi-saksi. Dan saksi-sakti itu memberitahu perkara-perkara yang diminitkan dalam mesyuarat PAS negeri," katanya kepada Malaysiakini hari ini.

Artikel penuh sila layari http://www.malaysiakini.com/news/118284

Komen Isac;

Dah lama sangat penulis dengar gosip ini...Kalau nak kata tak betulpun orang tak akan percaya...Begitulah bahayanya mulut manusia, bila diperkata berulang-ulang kali orang akan terus percaya.

Cuma bagi penulis, jika betul ada konspirasi mahu menjatuhkan beliau, pengkonspirator berkenaan tidak handal, kerana sehingga sekarangpun masih belum berjaya.



1 comment:

  1. Assalamualaikum.

    Ini semua cerita untuk 'cover' kesalahan dorang. Buat kerja main-main lepas tu bila dah buat salah mula tuduh orang lain.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3