bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

30 Jan 2011

Labis/Tenang Banjir Kerana Doa Nik Aziz???



Komen Isac;

Doa digunakan dengan sewenang-wenangnya untuk "menakut-nakutkan" musuh politik di dalam usaha untuk meraih sokongan dan simpati orang Melayu. Sejauh mana Pas berjuang di jalan Allah, hanya masa yang akan menentukan...

Yang jelas Labis/Tenang telah pun terputus hubungan jalan darat daripada dunia luar. Adakah doa Pas diterima Allah??? Adakah Umno/BN akan kalah dek doa Pas??? Adakah tentera Malaikat telah turun ke Labis/Tenang untuk memenangkan Pas di Tenang???  Keputusan PRK Tenang akan diumumkan jam 8:00 malam nanti!!!

1 comment:

  1. sewaktu kempen di Tenang, sekumpulan pemuda datang. seorang daripadanya yang persis ketua bertanya dan dijawab oleh anak-anak buah sambil bersorak gembira. hayati dialog kisah benar ini.
    ketua : siapa buat jalan raya?
    anak2 buah : bn!
    ketua : siapa buat jambatan?
    anak2 buah : bn!
    ketua : siapa buat bangunan?
    anak2 buah: bn!

    saya yang tak belajar agama secara formal di sekolah agama darjah khas ni pun tau... mereka jahil. kenapa tidak ada seorang pun orang bijak pandai yang boleh mereka terima nasihatnya menegur?

    sekarang sila bertanya pada diri sendiri:
    siapa buat manusia?
    siapa buat malaikat?
    siapa buat syaitan?
    siapa buat hujan?
    siapa buat hukum Islam?

    dah ada soalan sila jawab. yang pasti jawapannya bukan bn.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3