bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

13 Jan 2011

Anwar & Azmin Tak Berani Menyahut Cabaran Debat Umi Hafilda???

Saya cabar Anwar berdebat: Umi Hafilda
2011/01/13

SUBANG JAYA: Ummi Hafilda Ali mencabar Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim berdebat dengannya terlebih dulu berhubung kebenaran kes salah laku seks bekas Timbalan Perdana Menteri sebelum mencabar Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak berdebat mengenai Program 100 Hari yang dicadangkan pakatan pembangkang.

Ummi Hafilda yang pernah menjadi saksi penting kes liwat Anwar turut mencabar Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali yang juga abangnya melakukan sumpah laknat bagi membuktikan mereka tidak terbabit dalam segala kes salah laku seks yang didedahkannya pada 1998.

"Saya cabar Anwar Ibrahim berdebat dengan saya. Buat apa dia nak berdebat dengan Najib. Saya cabar Azmin Ali dan Anwar Ibrahim berdebat dengan saya dulu sebelum mereka menawarkan diri menjadi pemimpin.

"Saya juga cabar mereka membuat sumpah laknat untuk menafikan segala tuduhan yang dikemukakan saya sebelum ini jika mereka tidak terbabit dengan kegiatan salah laku seks," katanya pada sidang media di sini, semalam.



Komen Isac;

Yang  pasti cabaran tersebut hanya akan didiamkan begitu sahaja.... Apa pulak alasan yang mahu diberikan nanti???

Kalau mengikut kebiasaan, apabila sesuatu isu "panas" yang dilihat tidak "memenangkan" beliau, Anwar pasti akan menimbulkan isu lain untuk mengalih pandangan rakyaat terhadap beliau..

Silap-silap tak semena-mena ada YB Pakatan yang terpaksa melepaskan jawatan, bekorban untuk Anwar....

Apapun sama-samalah kita tunggu apa pula muslihat Anwar kali ini???

3 comments:

  1. BETUL... NETUL....
    MUNGKIN KHALID GAGAP JATOH SAKIT JANGTONG SAL SYABAS NAK SAMAN DIA DAN PR....
    KAHKAHKAKAHAKAJAKHA AKH AKH..
    PRU LAGI BEB...

    ReplyDelete
  2. Bagi saya Anwar masih ada sedikit lagi keimanan di hati dia. Dia masih lagi yakin dengan kuasa Allah, sebab tu dia tidak berani bersumpah! Moralnya dari apa yang saya tulis, anda fikir-fikirlah dan renung-renunglah.

    ReplyDelete
  3. Mana 2 ekor ni berani sahut cabaran sekiranya perkara ini benar..mereka berdua terlalu takutkan kepada kebenaran dan juga takut akan benyak lagi perkara akan ditelanjangkan...tengok sahaja ezam..nala..dan beberapa orang lagi sahabat lama nuar yang berpuluh kali mencabar nuar supaya menyaman mereka...tetapi nuar brahi terus menyepikan diri..sedangkan dialah pakar dalam kes saman menyaman ini...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3