bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

4 Oct 2009

Wajah "Pakatan" Yang Sebenar - Siri 1


Komen Isac;


Gambar menceritakan 1000 perkataan. Inikah parti yang memperjuangkan Islam? Maka nanti perkataan "Allah" akan digunakan dengan berleluasa di kuil-kuil, gereja-gereja, tokong-tokong dan rumah-rumah ibadat agama lain. Kenapa baru sekarang?
Adakah gereja-gereja kuno di Iraq, Lubnan, Mesir, Spanyol dll menggunakan perkataan Allah? Saudara2 semua ada otak tu fikir lah.... sendiri jangan biarkan Pakatan Pembangkang tu memperbodoh-bodohkan anda semua....berkali-kali...
Masih ingat tak lagi semasa dipenjara dahulu, DSAI mendakwa bahawa kerajaan Umno/BN sedang meracunnya mengunakan racun arsenik? Mahu membunuhnya secara perlahan-lahan....Mahu menyuntiknya dengan virus HIV.....Masih lagi percaya? Tak serik2 kena tipu? Isac dah serik....

1 comment:

  1. Aku setuju benor dgn penulis blog yang bijak ni , UMNO menegak hukum Allah di Malaysia, UMNO benci rasuah dan UMNO menyeru pengundi Bagan Pinang supaya pilih calon yang tidak terlibat dengan Rasuah.......rasuah tu keji.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3