bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

11 Oct 2009

BN Menang - Sah Rakyaat Bagan Pinang Menolak Pakatan Pembangkang


BN Memenangi Dun N31 Bagan Pinang dengan kelebihan 5,435 undi. Calon BN Tan Sri Mohd Isa Samad mendapat 8,013 undi, sementara calon PAS Zulkefly Mohamad Omar pula 2,578 undi. Undi rosak 223. Dipetik dari Berita Awani.


Foto: Rakyaat Bagan Pinang Turun Mengundi.

Komen Isac;

Siapa kata Umno Lemah? Siapa Kata "Rakyaat" Malaysia Menolak Umno? Siapa kata "Rakyaat" Malaysia Menyokong Pakatan Pembangkang?

Semoga rakyaat melihat bagaimana terdesaknya Pakatan Pembangkang yang telah mempertaruhkan kesucian agama Islam dan menaikkan sentimen kebencian yang begitu menggila yang boleh menyebabkan rakyaat Malaysia berpecah belah.

Kerajaan Umno/BN menyeru kepada penyatuan Satu Malaysia!!! Tetapi Pakatan Pembangkang menyeru rakyaat kepada perpecahan, kebencian, permusuhan, pergaduhan, fitnah jahat dan berbagai-bagai lagi.

Kepada seluruh rakyaat Malaysia khususnya orang-orang Melayu, sedarlah sebelum terlambat. Kita bernasib baik kerana mewarisi negara yang kaya dengan sumber semulajadi dan terhindar dari bencana alam, jangan pula kerana kobodohan kita negara ini musnah dalam sekelip mata. Bersyukurlah....Pulangkan kebijakkan saudara-saudara semua, kembalilah menyokong Umno/BN.

4 comments:

  1. SEBENCIMANA PUN SEORANG MANUSIA TU KPD MANUSIA YG LAIN, IANYA TAK AKAN MEMBAWA KPD KEBAIKAN MALAH AKAN MENGHANCURKAN DIRINYA DARI DLM.

    SAMA LA MCM PAS...ALLAH MAHA BESAR!! YEZZEKKKK!!

    ReplyDelete
  2. salam isac..

    rakyat malaysia hanya menguji kepimpinan pAkatan Rakyat sebagai pemerintah kerajaan ..

    rakyat dah mula merasai kepanasan dan kegusaran disebalik kesombongan pemimipin pakatan rakyat yang hanya pandai membuat fitnah dan pandai menabur janji..

    rasuah dan lain sifat terkeji sudah menjadi darah daging pemimpin PR termasuk ulama2 PAS.

    ReplyDelete
  3. Rakyat dah bijak. Undi PAS undi DAP. PAS menang, PAS menjadi boneka kepada DAP. PAS menang, PAS akan membangun bersama DAP. PAS menang, kaki bontot akan jadi PM. PAS menang, banyak bini di dahulukan, duit rasuah balak di gandakan

    ReplyDelete
  4. Rakyat tidak selamanya menerima cramah penipuan, fitnah dan caci maki PAS-pakatan......

    Rakyat telah menguji mereka di Selangor, Pulau Pinang dan Kedah, ternyata mereka hanya pandai berhujah fitnah, tetapi tidak mampu melaksanakan janji-janji merreka.

    Itulah balasan kepada pendusta......

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3