bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Peluang B2B bisnez - Kami mempelawa usahawan yang memiliki rangkaian pengedar untuk menjual produk keluaran sendiri: *Nama produk:* Minyak Morhabshi (dikenali juga sebagai mi...

2 May 2012

Kejam!!! - Bukti Polis "Melanggar" Peserta Demo Macam Dekat Syria???

Foto atas, kenderaan yang di pandu oleh seorang anggota polis terlanggar peserta BERSIH 3.0.




Mana tidaknya.... Masa korang hurung dan serang polis tu korang buat2 lupa???


Korang bantai mamat polis tu sampai dia pengsan, mengakibatkan kereta dia terbabas dan terlanggar peserta BERSIH 3.0 tu pasal apa???


Nak kencing pun agak2 lah.... Zaman teknologi maklumat! Polis lengkap dengan bukti2 foto dan video, lagi mau tipu ke???

Yang bersalah adalah penganjur BERSIH 3.0 kerana tidak mahu mendengar nasihat polis dan gagal mengawal peserta2 BERSIH 3.0!!!

Tangkap masukkan dalam jel aje orang2 macam ini!!!

2 comments:

  1. sepatutnya gambar ni Tv3 kena tayang , RTM juga kena siar biar satu negara tahu kisah sebenar apa berlaku , kalau tak majoriti rakyat akan berfikiran bahawa memang polis yg memulakan keganasan ...jangan biarkan rakyat disuapkan dnegan kebohongan dan propaganda puak pembangkang !

    ReplyDelete
  2. Mamat yang bagi flying kick tu..hang tak takut ke nanti mati pucuk..menyesal tak sudah..nanti hang dok buat kerja tiup (Blow job) aje untok hang punya mentor..Al-Juburri..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3