bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Tinggalkan sedikit - Kata orang tua² dalam setandan kelapa bukan semua boleh jadi santan. Ada sebiji dua yang dipanggil nyior komeng. Biasa kita tengok ada motivator atau ustaz...

31 May 2012

Anwar Salah Guna Kuasa, Azmin Joli Katak Yang Salah Raja Petra???



Mungkin Itulah yang dimaksudkan oleh Azmin???


Kenapa selepas 17 tahun baru kes yang mendakwa beliau mempunyai asset melebihi RM 10 Juta dan Anwar telah menyalah-gunakan kuasanya untuk menghalang BPR menjalankan siasatan terhadap beliau baru nak disiasat semula?


Rakyaat cuba dikaburi bukan samada beliau dan Anwar salah atau tidak, tetapi mengapa baru sekarang nak disiasat....


Berpusing2 sebab nak menipu....

4 comments:

  1. sebenarnya dah lama siasat...dulu lagi...tapi ada balaci balaci pembangkang yg duduk dlm ranking pegawai tinggi kerajaan yg tolong dgn rela tutup kes ni...

    ReplyDelete
  2. Cakap lah apa dia nak cakap....siasat tetap siasat (ingat tak: lawan tetap lawan?). Jangan bagi can.... bola tanggung ni. Shafee yahya pun dah pencen, entah entah dah nyanyok. Betul siasatannya, kasi dakwa kaw kaw...hancuss la anwar, anwar sekali. Azmin lak mati lemas dalam jel! Dah 20 tahun joli sakan....now payback time, beb!

    ReplyDelete
  3. Sekarang baru nak siasat? ko tanya le orang yang menunjukkan dokumen rahsia tu mengapa sekarang baru nak tunjuk? Lagi satu masa kes ini disebut siapa Ketua SPR, siapa AG, Siapa KPN, siapa TPM, tanyalah mereka mengapa kes ini rupanya masih belum selesai lagi. Siapa yang nak dipersalahkan? UMNO? apa sal UMNO pulak? selepas orang no 2 paling berkuasa dalam negara juga TP UMNO ketika itu tidak menjalankan tugas dengan baik, lepas keluar dari UMNO, dia selamat, yang salah UMNO pulak.

    ReplyDelete
  4. Orang yang mendedahkan kepada raja petra baru je pencen. kalau dia belum pencen mau dia kena terajang dengan bos.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3