bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Tinggalkan sedikit - Kata orang tua² dalam setandan kelapa bukan semua boleh jadi santan. Ada sebiji dua yang dipanggil nyior komeng. Biasa kita tengok ada motivator atau ustaz...

10 May 2012

Mengapa Lebih Ramai Akan Menyertai Perhimpunan Bersih???

Ada ramai awek yang cantik2 menyertainya... Macam kat bawah ni... Mungkin masa untuk bersosial dan berkenal-kenal.


Ada yang kata mereka ni SB, bila lagi nak dapat tacle awek SB, ya tak?



Yang pakai tudung pink tu pun cun jugak... Kalau diikutkan oleh Pakatan mereka ni semuapun SB jugak... :)



Lagipun sekarang ni, polis FRU pun dah ramai awek... Jadi kalau kena pukul dengan belantan ataupun makan bom asap.... X apa... X rasa sakit dan pedihpun sebab yang memukul tu cun2....Macam kat bawah ni...





Apa macam ???

3 comments:

  1. jgn beristerikan mereka,ketika beremosi akan nampak balanya hehehehehe

    ReplyDelete
  2. Cun awek polis tu!!! Aku rela kena bom asap asal dapat ngurat awek FRU tu...he he he

    ReplyDelete
  3. awek yang pakai baju bersih tudung hitam gambar diatas byk sangat coment nyer di facebook macam artis,seolah2 bangga dengan rupa yang konon nyer cantik la...luar cantik tapi dalam............manusia x pernah bersyukur dgn ape yang dikecapinya........

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3