bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Peluang B2B bisnez - Kami mempelawa usahawan yang memiliki rangkaian pengedar untuk menjual produk keluaran sendiri: *Nama produk:* Minyak Morhabshi (dikenali juga sebagai mi...

28 May 2012

Ini Pasti Suatu Berita Yang Tak Dapat Diterima Oleh A Samad Said???


Pihak yang bertanggung-jawab menganjurkan bersih 3.0 dan mereka yang mengarahkan serbuan keatas sekatan polis telahpun didakwa di mahkamah, walau bagaimanapun nama Pak Samad sekali lagi tercicir...

Beliau Pengerusi Bersama Bersih 3.0 sebelum ini dilihat seperti tidak dapat menerima hakikat bahawa beliau seperti dipinggirkan daripada penganjuran bBersih itu sendiri.

Malah juga hanya menjadi penonton ke atas bantahan demi bantahan dan tidak balas orang awam terhadap Dato' Ambiga.

Kali ini didakwapun tidak walaupun beliau adalah merupakan Pengerusi Bersama Bersih 3.0.

Pelik kan kalau kita tidak didakwa dan tidak dibantah kita seronok... Ini terbalik pulak...

5 comments:

  1. Samdol punya A Samad Said......Kesihan...kesihan....

    ReplyDelete
  2. Apsal masa BERSHIT 3 ari tu, polis tk tungkai kaki si Samad ni, makin meluat aku tengok muka dia. Apa memang pembangkang muka tk de seri ke ????

    ReplyDelete
  3. Ko org kene paham..Kerajaan takut nanti si tua gayut ni baru kene soal dlm mahkamah tau2 dia kojol..haa apacam? saper nak jwb..huhuhu..Dh dia dtg dari Israil tu bkn main jauh sampai misai dia pun x sempat nk trim baik2 ikut akhlak org2 islam sebenar..
    Aku rasa la..dia ni ibarat BAU KENTUT Ambiga jer masa Bersih tu. Mana ada org kenal dia ni..

    ReplyDelete
  4. Berjanggut atas bawah dah..... rehatlah di rumah jgn tunjuk hero....rakyat tak sokong kamu....

    ReplyDelete
  5. Nasib muka macam Sifu Jackie Chan yang kuat minum arak tu. Adalah sikit kredit.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3