bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

9 Jul 2011

Kecederaan Anwar Hanya Lakonan Semata??? Beliau Tidak Ditahan???

Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar menafikan dakwaan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim tercedera dalam perhimpunan BERSIH hari ini.

NONE"Dia tak ada di Pudu. Di situ saja ada gas pemedih mata. Itu tidak benar," katanya ketika ditanya sama ada Anwar tercedera.

Ismail juga menjelaskan Anwar tidak ditahan polis.

Ismail mengesahkan sebanyak 1,401 orang ditahan, termasuk beberapa "ketua kumpulan".

Mereka antaranya Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang, timbalannya Mohamad Sabu, dua naib presiden Datuk Mahfuz Omar dan Salahudin Ayub.
Berita penuh klik sini.


Komen Isac;

Anwar kantoi lagi??? Tapi apa dia nak hairan.... Penyokong-penyokong PR semuanya samada bongok-bongok belaka ataupun bagi mereka "matlamat menghalalkan cara". Pendekatan ala Yahudi. Menipu bagi mereka "wajib" asalkan kerajaan BN dapat ditumbangkan...

Apa lagi apabila puak-puak pakai serban Pas sanggup mengeluarkan "fatwa-fatwa" yang menghalalkan penipuan dan pembohongan mereka..

Mungkin kerana "malu" pemimpin-pemimpin lain ditahan polis sebaliknya beliau tidak, maka Anwar sengaja buat-buat cedera agar boleh mengaku dirinya juga telah ditahan polis??? Apapun hanya Allah s.w.t. yang maha mengetahui...




4 comments:

  1. Kalau dah namanya munafik apa saja halal baginya walaupun belakun macan nak mati,kalau betul-betul mati apa ya yang akan dikatakan dalam kubur, mungkin ini semua UMNO punya hal. Yalah tu.....dasar penipu....

    ReplyDelete
  2. anwar juburi kan pelakon hebat dan perlaku sex hebat,ni hanya lakonan jer yang pasti beliau nak tangguhkan perbicaraan kes liwat minggu depan dan ada masa lg nak cr alibi kes tu dan satu lagi beliau nak kasi penyokong pembangkang memberontak serta membenci kepada polis dan kerajaan dengan cop ZALIM..tunggu jer PC mereka nanti

    ReplyDelete
  3. Saya calonkan kan Anwar untuk pelakon antarabangsa lalaki terbaik bagi Oscar holywood.
    Ini Melayu yg lebeh teruk dari semua pariah.
    Kes liwat, kes tipu laporan, kes pelaku sex tetap akan dijalankan.

    ReplyDelete
  4. Anwar Al- jadi artis KL mendemo cedera pasal matlamat berdemo samapi 50000 tak menjadi. sebab tu tengok dia patah lagi. tengok ayam sabong lah katakan. Tengkok saja lembik yang lain keras semua.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3