bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

22 Jul 2011

Keputusan Suruhanjaya, Mendiang Teoh Bunuh Diri - Kadang-kadang Kebenaran Sememangnya Pahit!!!



Adik mendiang Teoh Beng Hock, Lee Lan kelihatan sedih pada sidang media di Kuala Lumpur hari ini selepas laporan suruhanjaya siasatan diraja diumumkan. — Foto oleh Choo Choy May 

Begitulah juga dengan penipuan demi penipuan yang dibawakan oleh pembangkang...

Terbaru bukti cc TV membuktikan Mat Sabu jatuh sendiri tidak dilanggar seperti yang didakwa.

Takkan demi memuaskan hati mereka (keluarga mendiang) orang yang tidak bersalah mahu dihukum???

Jangan membiarkan diri anda terus-terusan dimanipulasi oleh pembangkang???

2 comments:

  1. Salam perjuangan dan salam tinta berdarah dari saya untuk semua blogger. saya dah follow dan pautkan blog tuan di blog saya.Harap tuan dpt memautkan blog saya dalam senaraian tuan demi alif ba ta. Ini blog saya http://keris7lok.blogspot.com/ . Matlamat saya untuk berblog adalah untuk menangkis serangan-serangan serta fitnah-fitnah dari Penipu Rakyat dan mempertahankan parti keramat UMNO dan mendukung Artikel/Perkara 11, 152,153 dan 160..

    Pesanan saya kepada mana-mana blogers PR yang cuba merosakkan nama baik parti UMNO/BN atau ingin memusnahkan parti UMNO/BN..tinta berdarah Keris 7 Lok menanti..aku takkan menyebarkan dakyah fitnah..kerana aku punya agama ISLAM..aku takkan menyebarkan pembohongan yang menjadi punca perpecahan kaum..kerana aku punya bangsa MELAYU..dan aku takkan memburukkan negara aku...kerana aku punya tanahairku MALAYSIA..

    ReplyDelete
  2. Semua orang tahu Toh Beng Hock bunuh diri. Orang DAP pun tahu tapi buat-buat tak tahu. Bagi keluarga Teoh mereka tidak boleh terima kerana pada pandangan masyarakatnya bunuh diri adalah 'suweh'. Tak hairanlah mereka mencari orang lain untuk dipersalahkan. Mati dibunuh atau sakit adalah lebih baik dari bunuh diri.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3