bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

4 Jul 2011

Bersih 2.0 Perlu Untuk Mengelakkan Kelantan Dirampas BN Dalam PRU 13 Nanti???


LAUTAN Merah. Datuk Seri Najib Razak bersama Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi dan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed mengangkat tangan selepas memotong kek di SK Sri Aman, Kampung Tok Nik, Pasir Puteh, semalam. (berita lanjut) - Foto Zaman Huri Isa. Jul 3, 2011 3:47 am.


Sokongan terhadap pembangkang telah semakin kendur. Malah di kubu kuat Pas (di Kelantan) sendiripun beribu-ribu telah meninggalkan Pas. Mungkin itulah sebab sebenar mengapa pembangkang perlu mengadakan demonstrasi Bersih 2.0  dan menuduh SPR berat sebelah.

Takut menangung malu!!!

Jestru apabila mereka kalah teruk dalam PRU 13 nanti mereka boleh "menjemput" kuasa asing untuk campur tangan!!! Kerana kononnya SPR dan BN telah memanipulasi keputusan pilihanraya.

Mereka lebih rela Malaysia dikuasai negara asing, jika mereka gagal merampas tampuk pemerintahan!!!


No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3