bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

20 Jul 2011

Hilang Kisah Kes Video Lucah Mirip Ketua Pembangkang - Kini Kecoh Aksi Lelaki Mirip Zaid Ibrahim Pula???

PEMINAT Chelsea di Malaysia mengambil kesempatan bertemu pemain kegemaran mereka sempena lawatan pasukan Liga Perdana Inggeris itu dalam siri Jelajah Asia 2011. Chelsea akan menentang Malaysia pada Khamis ini di Stadium Nasional Bukit Jalil. - Foto Osman Adnan. Jul 19, 2011 6:54 pm


Oh jangan bimbang... Yang ini kalau betul ianya Datuk Zaid pun tidak menjadi  bahaya.... Isteri pun tak akan marah...Lelaki mirip Datuk Zaid Ibrahim dilihat juga tidak mahu ketinggalan untuk mendapatkan tandatangan pemain-pemain Chelsea.

Samada Datuk Zaid mahu mendakwa dia kurang buncit atau tidak itu soal lain... :)

Penulis berharap pasukan "pilihan Malaysia" berjaya untuk menjinakkan Chelsea malam esok!!!

1 comment:

  1. Eh! jauh amat. Tak pandai melihat persamaan.
    Video Anwar mana dapat dilupakan. Sejak skandal timbul gambar dia telanjang bulat dari bebrbagai angle sentiasa ada dalam blog.
    Sana terlanjang sini terlanjang. Tapi Anwar tak bolih marah kerana itu bukan dia. Tapi orang sebenar masih belum dapat dikesan. Polis lemah lemah!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3