bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

27 Jul 2011

Keadilan dan Kekebalan Hanya Untuk Ketua Pembangkang???



TIMBALAN Ketua Setiausaha (Strategik) Kementerian Belia dan Sukan, ditemani isteri ketika keluar dari Mahkamah Rendah Syariah, Timur Laut, hari ini selepas menghadiri kes perbicaraan khalwat dengan seorang wanita juga penjawat awam berumur 29 tahun (gambar kecil). - Foto Ramdzan Masiam. Jul 26, 2011 3:34 pm

 
Mengapa ketika Timbalan Ketua Setiausaha in ditahan dan dibicarakan tiada pula orang yang berpiket meminta 4 orang saksi yang jelas melihat mereka bermukah atau jika gagal mengemukakan saksi-saksi tersebut tuduhan terhadapnya perlu digugurkan???
 
Kenapa jika ianya berlaku terhadap Anwar dan pemimpin-pemimpin Pas, boleh pula mereka ini semua mahu lepaskan diri menggunakan alasan agama???
 
Adakah anda seorang yang adil dan bertindak wajar??? Ataupun adakah anda seorang yang bersyubahat di atas segala tipu muslihat mereka?

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3