bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

18 Jul 2011

Pancaran Laser Kepada Penjaga Gol Chelsea???


Biasanya apabila ada perlawanan bolasepak melibatkan pasukan negara, ada sahaja peminat yang "tak reti bahasa" masih memancarkan laser kepada pemain-pemain terutamanya penjaja gol lawan walaupun tindakkan sebenarnya tidakkan sebegitu tidak membantu pasukan Harimau Malaya. Malah pasukan negara juga akan menghadapi resiko dibatalkan sekiranya penonton tidak menghentikan tindakan mereka...

Yang peliknya bila pasukan negara menentang Arsenal dan Liverpool, tidak pula kelihatan adanya pancaran laser yang dipancarkan.

Ini menguatkan lagi spekulasi bahawa selama ini pancaran laser tersebut sebenarnya dilakukan oleh Ultraman Jepun dan tiada kena-mengena dengan penonton-penonton rakyaat Malaysia. 

Mengapa Ultraman Jepun tidak memancarkan laser kepada pejaga-penjaga gol kelab Inggeris? Tentunya kerana Ultraman Jepun pendek... Pancaran laser hanya kena pada paras dada penjaga gol dari Eropah. Lihat sahaja gambar di atas, hanya setakat paras dada Peter Chech. :)

1 comment:

  1. Betol ke tu.... eish kenapa otromen ni jahat sangat.... kacau org. nak kerja..... segik mcm kapai sing .... org. nak tutup pusat hiburan bulan posa dia kalut.... pasai pa.....bagi peluang org tutup dulu hari raya nanti mesti depa bukak luas 2 .... sebab masa tu duit raya banyak...... org. baru balik dari KL singapork.. keKedah baru toke pusat hiburan boleh kumpuk dwit... bodo punya kapai siong...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3