bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

9 Jul 2011

Lelaki Menyerupai Wajah Ketua Pembangkang Mendakwa Cedera Ditahan Polis???

Releks aje masa kena tangkap.

 Tu dia macam tenat sungguh, sebab apa plak boleh jadi macam ni??? - Lakonan kalah Shahrukh Khan.

Mintak nyawa...

Biasalah.... Ada chance untuk pancing simpati... Apa lagi...  Maka episod-episod lalu... Seperti sakit belakang.. sakit tengkuk... pun akan dimainkan kembali....

Anehnya penyokong-penyokong pembangkang tidak serik-serik ditipu berkali-kali walaupun sesetengahnya mengaku mereka adalah pejuang Islam yang tidak akan dipatuk oleh ular dari lubang yang sama dua kali...

Yang peliknya ada yang mendakwa beliau tidak ditangkap bersama-sama pemimpin-pemimpin pembangkang yang lain.... Tetapi ditangkap ditempat lain... Dah nama pemimpin politik... Berdemonstrasi pun masih nak berpolitik...

Yang bodohnya orang lain yang berdemo sedangkan mastermind dok pakai remote control aje???

4 comments:

  1. Kah! kah ! kah ! Memang lucu. Ya saya setuju. Yang ditangkap tu bukan Anwar Ibrahim tapi seorang yg menyerupainya. Gambar tu super imposed : )

    Rasakan you sekarang Nuar. Kita cuma nak guna trick pembohongan yg you guna untuk nafi you dalam video bersama pelacur China itu. Rasakan sekarang !!

    ReplyDelete
  2. Alahai terkena tolak sikit pun dah macam tenat sangat. Pencuri ayam pun kalau di tangkap kena penampar dengan polis, ini kan pulak nak jatuhkan kerajaan. Biasa lah tu...kalau tak nak kena jentik duduk kat rumah lah. Ini semua temberang nak pelepas diri, kalau tak percaya kita sama-sama tunggu 16.07.2011 pasti teserlah apa yang tersirat.

    ReplyDelete
  3. ..Nuar tu bukan apa sangat hanya belalai dia tergeliat sikit..

    ReplyDelete
  4. Har har har, drama opera sabun kembali bermula. Pelakon utama nuar al-juborin. Janganlah belakon wahai RAJA DRAMA!! Telahku kenal gerak lakonan kau tu bangsat! Penjilat jubor kau, penganut pas masih buta mata dengan lakon layar ko. Memang mereka bebal.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3