bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

12 Jul 2011

"Lakonan" Siapa Lagi Hebat??? Mat Sabu Atau Anwar???

Mat Sabu Berkerusi Roda - Mendakwa Dilanggar oleh Polis.


Anwar Masuk Hospital - Mendakwa "Dibelasah" Polis.


Yang peliknya dakwa Mat Sabu, beliau tak perasan Land Rover  yang melanggarnya dipandu oleh polis. Klik sini. Ada ke Land Rover polis yang tidak mempunyai logo polis???

Nampaknya polis lagi yang mahu "dikambing hitamkan"....

Pihak polis wajar mendakwa Mat Sabu kerana dilihat cuba menyerang kredibiliti pihak berkuasa khususnya pihak polis.

Jika sekalipun kenderaan yang dipandu oleh pihak polis benar-benar telah melanggar beliau ianya hanya lah suatu kemalangan.

Begitulah juga halnya dengan kereta YB Tian Chua yang telah melanggar mati seorang anggota tentera dan YB Sekincan Ng. Suee Lim yang pernah melanggar pelajar UITM sehingga koma!!!

Jika Mat Sabu mendakwa pihak polis sengaja melanggar beliau wajarkah untuk kita menuduh kedua-dua YB Pakatan tersebut sengaja melanggar mangsa mereka yang berketurunan Melayu??? Akai ada ke???

Nampaknya Mat Sabu tak mahu "kalah" dengan lakonan Anwar??? Dibawah "pimpinan" Mat Sabu, Pas dah semakin menghampiri tingkah-laku PKR... Syabas diucapkan!!!

2 comments:

  1. DULU MENGUTUK, SEKARANG MENGIKUT. SENDIWARA JUGA LAH TU HAAAAAA

    ReplyDelete
  2. Tok dalang nak jadi hero tapi tak sedar diri dah tua. Cakap je berdegar-degar tapi kelentong yang lebih. Pelakon komedi ayam sabong Pas.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3