bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

31 Jul 2015

Petrol/Diesel Turun Pun Ada Yg Babikan Najib?


Dia orang ni selagi, DAP belum memerintah negara ni selagi tu lah belum puas hati agaknya.....Naik salah....turun salah.....

Penulis pun X sampai hati hati nak post snapshot dari whatapps group tu....

11 comments:

  1. Ok....cukup arr dgn najib...cuba bersyukur sket....

    ReplyDelete
  2. Biarlah...sabar...
    Mereka ni akan hancur

    Percayalah, kebenaran telah mula nampak.
    Pembohongan telah terbongkar

    Allah sentiasa melindungi Malaysia dari dipimpin oleh kafir DAP, pakatan kencing rakyat dan boneka yg akan dikontrol oleh kuasa barat yahudi

    ReplyDelete
  3. Betul, Selagi DAPigs tak memerintah, bagi percuma petrol pun pemimpin Negara dari BN akan terus dibabikan. Tamat.

    ReplyDelete
  4. Tak heran dengan pembangkang ni

    Kita buat pun salah , tak buat pun salah....apa yg mereka nak sebenarnya ????


    Sebab tu tak perlu dilayan.....Najib bijak. Dia buat apa yg dia rasa memberi kebaikan kepada rakyat....Bagi dia, kalau tak buat, pembangkang kata salah. Kalau buat pun, pembankang kata salah juga. So, no difference

    ReplyDelete
  5. Tak puas hati sebab kebanyakkan manusia ni katak bawah tempurung..perjalanan dan pengembaraan mereka hanya dimedia sosial saja tanpa melihat dan mengalami sendiri situasi luar negara....bersyukurlah duduk dimalaysia ini..walau susah macamana pun masih tidak ada sebarang berita yg mengatakan rakyat malaysia mati kebuluran..susah mendapat pengangkutan..jalan raya tak sempurna..apa lagi kamu mahu..bersyukur lah.

    ReplyDelete
  6. AKU KALAU BOLEH TAK MAHU DAP ATAU PAKATAN HARU BIRU PERINTAH NEGARA NI SAMPAI KIAMAT....CUMA BERHARAPKAN BUKAN DIPERINTAH OLEH NAJIB DAN KABINET BARU MERANGKAP NAJIB RAZAK FAN CLUB....KASI BERSIH UMNO...DAN DIPEGANG OLEH MEREKA YG BENAR BENAR BERSIH....TAPI MANUSIA BILA DIKURNIAKAN KUASA DAN HARTA....LAIN JADINYA....MINYAK TURUN BIASA LA TU GULA GULA PADA RAKYAT...KAN

    ReplyDelete
  7. Cina babi dap mmg tak pernah bersyukur...

    ReplyDelete
  8. Babikan saja balik grou tu.

    ReplyDelete
  9. Aku tak kesah Najib nak buat apa pun tapi bila ada satu projek yg dia buat diam2 sendiri lepas tu macam kantoi, explainlah pada rakyat. Jgn diam je. Isu ini telah menghilangkan kepercayaan pelabur asing dan menjatuhkan nilai matawang negara dan perniagaan rakyat mengalami kerugian.

    Berkali2 rakyat mintak penjelasan tapi dia buat diam je. Bila Muhyiddin tanya dia pecat Muhyiddin.

    Kenapa dari dulu tak explain pd mesyuarat MT UMNO. Takdelah org pertikaikan.

    Kita dah banyak bersabar dgn tindakan dia. Jgn sampai ahli UMNO berpaling tadah.

    Ini bukan ugutan tapi rakyat dah meluat dan menyampah.

    ReplyDelete
  10. Puak2 pembalang lakanatullah.. Haramjadah ...pemakan babi ..

    ReplyDelete
  11. salam,ada timbalan menteri kena terajang,ada a-g kena pecat, ada task force kena lokap ,ada bukit aman kena bakar,ada menteri menteri angguk, ada governor bank cuti selalu, ada rakyat rakyat dibodohkan

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3