bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

25 Jul 2015

1MDB - Pemilik dan Penerbit The Edge Palsukan Dokumen Petro Saudi Untuk Fitnah DS Najib???






Hari ini kedua mereka (pemilik dan penerbit The Edge) juga mengeluarkan kenyataan mengakui telah menipu Xavier Andre Justo mengenai janji hendak membayarnya RM7.6 juta bagi membeli data maklumat yang dicurinya dari bekas majikannya Petro Saudi. 

Xavier Andre Justo pula mendakwa dokumen2 tersebut telah dipinda demi untuk memfitnah DS Najib (laporan berita TV3).

Wow.....penulis tertunggu2 apa pula ulasan Tun Mahathir berkaitan perkara ini....

Sumber klik sini.

4 comments:

  1. adakah duit yg di masukkan dalam akaun najib tu rm2.60 saja?Rm 2.6b tu cuma laporan palsu...Mohon sesiapa boleh beri pengesahan dlm negara ni??Pihak bank?..SPRM???

    ReplyDelete
  2. yang di pinda tu email subject apa tarikh brapa haribulan..dan berkenaan apa...setakat cakap aje...keling mabok pun boleh cakap

    ReplyDelete
  3. Semalam dalam artikel Straits Times Singapura (Juma'at 24 Julai 2015) oleh wartawan Nirmal Ghosh:

    1) Clare Rewcasle-Brown menafikan yang dia ada menerima US 2 juta dari pembeli.
    2) Akhbar The Edge telah bersetuju dengan berita 1MDB dipablishkan dalam Sarawak Report dan dipersetujui oleh beberapa laporan dari pegawai jabatan tertentu yang ada persamaan.
    3) Clare Rewcastle-Brown menyalahkan Justo adalah seorang pembohong.
    4)CEO The Edge Ho Kay Tat menafikan yang pihak mereka adalah pencuri, mereka tidak membayar kepada sesiapa pun dan mereka tidak merosakkan sebarang document dan emails.

    Segala maklumat oleh kedua kafir ini tidak boleh dipercayai. Cakap berbelit-belit sikap penipu. Tangkap sajalah si kafir betina ni, yang sicina ni pun mesti diekori jejaknya. Beranak di Malaysia, lepas itu jadi pembelut pengkhianat Negara Tanah Melayu.

    ReplyDelete
  4. Tengoklah PROPAGANDA/FITNAH-amat-DAJAL yg. sedg. disebarkan di mediaKEPARAT serta NGO-JERMAN Transparency IntKEPARAT nak MEMUJA puak PENDATANG TERORIS-TERORIS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1, kononnya 'hero' sbg. 'WHISTLEBLOWER'!

    Sedangkan di Barat, contohnya 'Whistleblower' Edward Snowden, yg. mendedahkan ISIS adalah ciptaan Mossad/CIA, BUKAN bertujuan nak MENIPU rakyat utk. kepentingan dia sendiri tetapi mendedahkan KEBENARAN tentang PENIPUAN rejim-rejim PENGGANAS ISrael-Zionis/US-Barat yg. tak habis-habis mahu MENJAJAH/MEROMPAK Dunia Islam yg. amat kaya minyak/gas- Thorium/Uranium (utk. pembuatan senjata NUKLEAR) serta MEMBUNUH umat Islam dlm. GENOSID yg. MENINGKAT sewenangnya!

    BUKAN mcm. PUAKA-PUAKA PENIPU dari puak PENDATANG TERORIS-TERORIS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1, yg. begitu galak tak habis-habis nak MENJATUHkan ISLAM; NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kita ini; DYMM Kesultanan Islam/Melayu kita sbg. PENJAGA Islam dan kaum Bumiputera, HAK dan IDENTITI Bumiputera Islam/Melayu kita, IMDB/MARA/UMNO dll., YAB PM Islam/Melayu, DS Mohd. Najib Tun Razak kita serta isteri, DS Rosmah Mansor; dan LEGASI-amat-GEMILANG Ayahanda YAB PM, iaitu BAPA KEMERDEKAAN/BAPA PEMBANGUNAN BUMIPUTERA-no-1, Allahyarham YAB PM Tun Abdul Razak Hussein TERCINTA kita!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3