bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Peluang B2B bisnez - Kami mempelawa usahawan yang memiliki rangkaian pengedar untuk menjual produk keluaran sendiri: *Nama produk:* Minyak Morhabshi (dikenali juga sebagai mi...

13 Jul 2015

Kerajaan PKR Selangor Negeri Berkebajikan ??? WOW!!!!



Wow!!! Bagus tu memang bagus......

Tapi guru Kafa yang dah dijanjikan naik gaji, sebaliknya bila mintak naik, dah kena buang kerja pulak.....Nampaknya kebajikan berpilih ni.....

Manifesto PRU pun X terbuat.....

Kelentong aje lah kerjanya....
posted from Bloggeroid

8 comments:

  1. Betul ke dapat rm 1000. Macam mana nak mohon?

    ReplyDelete
  2. anak selangor yg dapat melanjutkan pelajaran ke universiti, kata nak bg seribu jugak sampai nak habis belajar dah sesen pun tak dapat..... buang masa je isi borang permohonon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak aku pun ada isi, 2 orang. Sampai sekarang haram

      Delete
  3. Pekerja JVC camner..

    ReplyDelete
  4. Orang cerdik pandai di sana .... tahu pilihan mereka ... kita rasa pelik dan tak faham ... adakah PR terbaik utk mereka ... teruk sangat kah BN .... atau komposisi pengundi canunalifya dah ramai sangat di sana ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mung eja lagu mana. Canunalifya? Penin aku dok ejo dok jadi. Canai ?

      Delete
  5. Elaun guru KAFA apa khabar berita?

    ReplyDelete
  6. Aku rasa applicable tuk melayu singapore je kot since dia kan mamat singapore & mungkin jugak dengan Diva Azwan Ali.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3