bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

23 Jul 2015

1MDB - Sumpah Muhaballah Najib X Percaya - Cakap Tony Pua Boleh Percaya Ke???

DS Najib pernah beberapa kali bersumpah muhaballah bahawa beliau tidak mengenali mendiang Altantunya. Tetapi ramai yang masih tidak percaya dan menuduh bermacam2 tentang hubungan dalam kain yang melibatkan Najib sehingga kepada pembunuhan Antantunya.... dua-tiga tuduhan sekali gus.....berapa banyak dosa besar lah yg penuduh sudah lakukan....


Anehnya dalam kes Tony Pua, si kafir yang selalu menabur fitnah..... Bila beliau berkata, "Tidak. Saya tidak pernah berjumpa Lester sepanjang hidup saya," kata Anggota Parlimen Petaling Jaya ini mengenai Melanyi yang dalam klip video selama 6.02 minit yang dikeluarkan baru-baru ini memberitahu bahawa hampir 90 peratus kandungan artikel Sarawak Report mengenai syarikat pelaburan kerajaan 1MDB telah diubah suai oleh ahli politik pembangkang untuk memburukkan kerajaan dan menjatuhkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.



 

Ramai yang terus percaya..... 


Begitulah hebatnya DAP yang tetap dipercayai tanpa ragu walaupun sudah kantoi menipu begitu banyak kali.....Setiap kali kantoi mereka akan mengalihkan perhatian khalayak kepada perkara lain....

 

Ramai yang buta hati barang kali di Malaysia ni....

 

Sumber klik sini.

1 comment:

  1. Najib sudah bersumpah dgn nama ALLAH pun masih ramai yang tak percaya? Tetapi ramai yang percaya kata-kata Tony Pua yang confirm tak percaya kepada Allah sebab dia bukan Islam. Hal ini mencerminkan pendirian “longgar” kita yang sudah mengucap dua kalimah shahadah berbanding orang bukan Islam. Apabila kita tak percaya kepada seseorang yang sudah menyerahkan nasib dirinya kepada ALLAH itu menunjukkan betapa kita juga tak yakin dengan dengan wujudnya zat ALLAH secara kita tidak sedari.

    Kita boleh percaya kepada perkhabaran yg dibawa Tony Pua sebab saratnya kebencian kita terhadap PM Najib. Cuba kalau minta Tony Pua bermubahalah dgn Najib sendiri. Agak-agak YB DAP itu sanggup atau tidak? Jangan lekas percaya kepada sesuatu yang tidak berkepastian. Logiknya kita lebih percaya kepada bank berbanding percaya kepada individu sebab bank ada banyak duit tetapi bank wujud kerana adanya negara yang masih berfungsi. Adanya negara yang masih berfungsi kerana dunia ini masih berfungsi. Agak-agak siapa kah yang menjadikan dunia ini masih berfungsi seperti biasa?

    Oleh itu kenapa susah sangat untuk terima bahawa ALLAH benar benar ada? Nauzubillahi minzalik.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3