bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Tinggalkan sedikit - Kata orang tua² dalam setandan kelapa bukan semua boleh jadi santan. Ada sebiji dua yang dipanggil nyior komeng. Biasa kita tengok ada motivator atau ustaz...

29 Jul 2015

Lagi Najib Difitnah???


Mlm tadi whatapps dan lain2 apps penuh dengan foto2 di atas kononnya puak2 Najib meraikan kemenangan....

Gang Umno pun ada yg turut sama berbuat demikian, sedangkan inikan bulan Syawal.....orang masih beraya...X kan X boleh....

Saje aje nak bakar....

3 comments:

  1. Gambar tu tak salah, meraikan kejayaan di bulan syawal.

    Tak perlu takut pada hantu dan bayang-bayang sendiri.

    ReplyDelete
  2. Banyak tersebar di dalam halaman siber bermacam-macam cerita berkaitan dengan rombakan cabinet dan pengguguran TSMY, penamatan AG Ghani Patail, lantikan ketua special branch. Ada pulak sampai ada usaha nak jumpa Agung untuk gugurkan PM Najib. Berhati-hati dengan story merapu.....sebaran fitnah.

    ReplyDelete
  3. meraikan kemenangan pun bukan salah...
    yang salah hanya orang yang bermasalah je..hhhh

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3