bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 Jul 2015

Lepas Ni Tun Akan Dedahkan Felda Pula?



Sejak dah X jadi..PM.....nampaknya sumber Tun M adalah....pemimpin2 Pakatan Rakyaat, Sarawak News, WSJ....

Jika masa berkuasa.....semua propaganda PR hanya lah fitnah.......Sumber berita barat semuanya tohmahan dan pembohongan.....

Semasa berkuasa sesiapa sahaja yang menyerang kepimpinan Tun akan "masuk ke dalam".....Jangan kata pemimpin pembangkang....pemimpin Umno pun ada yang kena ISA....

Melihatkan Tun M sekarang dikelilingi pemimpin2 Pakatan Rakyaat, penulis tertanya2, mungkin dunia sudah mahu kiamat agaknya .....


posted from Bloggeroid

6 comments:

  1. tun ada otak, tanpa jantung..... najib ada jantung, otak tarak, biul....

    najib patut berundur, bacalah rakyat dok komen kat facebook dia,semua komen negatif, kat blog tun tk macam tu pulak...

    Blog nii pulak, jenis bloggers prepaid n topap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cer buka blog Mahahtir tu macam blog Najib.Aku salah ssorang yg akan hentam Mahahtir kau-kau sampai dia tersedar ,dia lagi banyak buat salah dan lebih besar salahnya.

      Delete
  2. Tak kan lah kerana kenyayukan dia dunia nak kiamat.Yg lebih besar kemungkinannya ialah dia yg akan kiamat,kiamat kecil.

    ReplyDelete
  3. HANYA TUHAN YG TAHU HATI DAN HASRAT SIPOLAN INI....MOGA-MOGA TUHAN BUKAKAN LEBH BANYAK AGENDA-AGENDA YG SEDANG DIRANCANG OLEH GERAKAN NI....MOGA-MOGA JUGA RAKYAT MALAYSIA TERBUKA MATA DAN HATI UNTUK MELIHAT SIAPA SEBENARNYA PENGKHIANAT RAKYAT MALAYSIA.

    ReplyDelete
  4. sihat bermakna ada kesihatan fizikal, mental dan emosi. kalau salah satunya kacau maknanya tak cukup sihat. tun boleh ke hulu ke hilir berjumpa dengan individu atau entiti yang amat dibencinya ketika menjadi pm dulu. kini yang dibenci dulu telah menjadi sumber utama gerakannya. di mana silapnya komponen kesihatan tun? fizikalnya ok, mentalnya? emosinya?

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3