bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

1 Jul 2015

Bolasepak IBERCUP Portugal B13 - Malaysia Menang 7 : 0



Itu perlawanan kedua peringkat kumpulan di mana kelab Dragon Force Lisboa dari Portugal telah berjaya mereka kalahkan dengan jumlah jaringan yang besar. Setakat ini Malaysia telah mengumpul 6 mata, hasil dari 2 kemenangan dan menghuni tangga teratas kumpulan B.

Perlawanan pertama pada awal pagi tadi pula, Malaysia telah mencatat kemenangan 2 : 1, dengan mengalahkan kelab dari Sweeden,  Segeltorps IF. Kedudukan carta kumpulan B selepas dua perlawanan adalah seperti dibawah;




Sumber klik SINI.


Komen Isac;

Teruskan perjuangan!!!

IBERCUP Portugal ini pasti akan lebih sengit kerana ianya melibatkan 8 kumpulan berbanding IBERCUP di Sepanyol baru2 ini yang hanya  melibatkan 4 kumpulan. Ini bermaksud persaingan yang bakal ditempuhi bakal lebih getir kerana lebih banyak perlawanan yang perlu dihadapi dalam perjalanan menuju ke perlawanan akhir.

Apapun penulis percaya, semua peminat2 bolasepak di Malaysia pasti akan mendoakan kejayaan kalian!!!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3