bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

13 Jul 2015

Dulu Kutuk Khalid Ibrahim Sekarang Jilat Ludah Balik???



 
Dah tentu2 air X cukup.....

Kerajaan Persekutuan dan Pahang nak bantu terima aje lah.... 

Ingat masalah boleh selesai sendiri???

Lepas tu akhinya...terpakasa juga terima.....Dah ludah, jilat balik.....

Tapi orang PKR memang X tahu malu.....Nak buat mcm mana....Rakyaat Selangor pun boleh terima dan sangat menyokong mereka....nasib engkau lah labu.....


posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. dah tersepit..nak jaga jawatan masing2 je...bukan nak bantu rakyat sgt..phuuuiii

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3