bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Tinggalkan sedikit - Kata orang tua² dalam setandan kelapa bukan semua boleh jadi santan. Ada sebiji dua yang dipanggil nyior komeng. Biasa kita tengok ada motivator atau ustaz...

13 Jul 2015

Dulu Kutuk Khalid Ibrahim Sekarang Jilat Ludah Balik???



 
Dah tentu2 air X cukup.....

Kerajaan Persekutuan dan Pahang nak bantu terima aje lah.... 

Ingat masalah boleh selesai sendiri???

Lepas tu akhinya...terpakasa juga terima.....Dah ludah, jilat balik.....

Tapi orang PKR memang X tahu malu.....Nak buat mcm mana....Rakyaat Selangor pun boleh terima dan sangat menyokong mereka....nasib engkau lah labu.....


posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. dah tersepit..nak jaga jawatan masing2 je...bukan nak bantu rakyat sgt..phuuuiii

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3