bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

3 Jul 2015

Sah Najib Letak Jawatan!!! Apabila Penipu Percaya Penipuan Yang Direka Sendiri???



Dahsyat dia orang ni...

Tak tahulah siapa yang menjadi dalangnya....Adakah ianya kerja RBA atau pun mereka yang pro Tun Mahathir.....

Menggunakan media luar negara demi untuk menonjolkan kononnya berita yang dicanang iaitu DS Najib sapu USD 700 Juta dari 1MDV sebagai benar......Penyebar fitnah sebenarnya cuba memperbodohkan minda rakyaat malah minda mereka sendiri....

X kanlah nak ambil duit.....kautim atau pun duit kempen PRU NAK gunakan akaun peribadi....beratus juta pulak tu.....tukar mata wang Malaysia mencecah lebih RM 2 billion.

X logik langsung atau pun pemfitnah memang bangang tahap gaban.

Penulis hairan....mcm mana dia org boleh percaya masuk duit dlm akaun Najib/individu RM 2 +++ billion.... Sedangkan syarikat penulis bila buat a few cash payment bernilai RM 50-100k di atas nama2 individu pun dah kena inquires by the Bank...kerana mereka takut ada kegiatan dengan money laundry. Katanya prosedur Bank Negara. Bayangkan jika jumlah yang terbabit mencecah berbilion ringgit.

Sayangnya memandangkan rakyaat Malaysia mudah percaya kepada cerita2 fitnah tanpa usul periksa ....berita sebegini selalunya dipercayai mentah2 walaupun oleh mereka yang terpelajar....

Lebih ironi, penyebar fitnah sendiri pun percaya fitnah yang mereka sendiri reka sebagai satu kisah benar.....



posted from Bloggeroid

7 comments:

  1. biarkam saja..perbanyakkan lagi artikel penafian dan bt tuduhan siapa yg percaya itu Bodoh....xpayah bt apa2..sbb rakyat malaysia bijak..xkn tertipu pn..xda kesan pn pd undi Umno/BN..

    ReplyDelete
  2. Kali ni memang DS Najib dapat berbilion ringgit . Apa tidaknya Sarawak Report, The Edge, WSJ, Dr Mahathir, Tony Pua , Rafizi dll bakal disaman DS Najib. Kaya !!! Kaya!!!.

    ReplyDelete
  3. Inilah cara yahudi...

    Mula - mula rosakkan dan buurukkan kerajaan termasuk Najib

    Bila kebencian dah memuncak, bagilah apa apa cerita yg palsu,Mereka akan percaya...

    Jahatnya cara yahudi yg sedang digunakan oleh musuh negara ..

    Orang Islam dan melayu perlu sedar....Oarng bukan islam sedang menghancurkan kerajaan islam Malaysia...

    Yang tertegak nanti adalah kerajaan yang dimonopoli oleh kaum yang menguasai ekonomi dan politik serta mendapat sokongan dari yahudi antrabangsa..

    Masa tu, orang melayu dan islam tak akan dapat semula memerintah negara ini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus perbanyakkan tulisan mcm ni kalau boleh lagi nampakkan yahudi..xpayah desak jibby ambil apa2 tindakan pada yg diKATAKAN PEMBUAT FITNAH..sbb SEPATUTNYA YG TUDUH TUNJUKKAN BUKTI KATA GENG2 TERTUDUH TERMASUK LOKMAN ADAM..jawabnya BIARKAN WSJ DAN SARAWAK REPORT KELUARKAN LAGI ARTIKEL YG BUKAN2..sbb xda kesan pun pada rakyat!! PRU nanti boleh menang 2/3 PRU 14

      #TerimaKasihPerosakParti

      Delete
  4. Nak menfitnah tapi tak berfikir logiknya tuduhan itu.. sekarang dah kantoi.. keh keh keh!!

    ReplyDelete
  5. Sikit2 Mahathir,sikit2 Mahathir,apa ni saja ke kerja blog bangang ni?.......asyik dok buat dosa bulan2 puasa ni.

    ReplyDelete
  6. Kalau tuduhan 2.6 bilion masuk.akaun.najib tidak benar, perkara itu boleh dijadikan benar dengan perintah mahkamah. Najib saman sahaja pihak si penuduh itu berjumlah 2.6 bilion. Kalau najib menang kes, tentu 2.6 bilion itu akan masuk jugak ke akaun najib. Apa lagi ya pm, saman.la....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3