bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

22 Jul 2015

Dajjal Arahkan Rakyaat Jatuhkan Kerajaan Ala Arab Spring???



Seruan dari penjara....

Patutlah setiap kali beliau balik dari luar negara ada sahaja malapetaka yang menimpa negara....

Begitu lah hebatnya perancangan beliau, ditambah dengan lepas satu2 pertuduhan dan dakwaan terhadap pemimpin2 negara.

Pertuduhan2 yang umpama lempar batu sembunyi tangan. Sementara nak tunggu proses saman  ataupun perbicaraan....imej telah berjaya dirosakkan dan perspektif akan memihak kepada beliau walaupun mahkamah akhirnya membuktikan mereka yang difitnah tidak bersalah. "Damage was done". Paling tidak mereka akan mengatakan hakim telah "dibeli".

Malah dengan bantuan kewangan dan sokongan kepakaran dari luar...Mempengaruhi agensi berita asing, beberapa siri demonstrasi yang tersusun, memalsukan bukti dll.

Manalah beliau dapatkan wang sebanyak itu jika tanpa bantuan "asing". Satu permaianan politik bahaya....."Winner takes all".

Pasti Malaysia akan tergadai satu hari nanti....nampaknya keluar mulut rimau kita akan masuk ke mulut naga???

Di manakah keadilan demokrasi apabila kerajaan yg sah mahu dijatuhkan menggunakan kekerasan berdasarkan fitnah dan tohmahan.

Lihat sahaja, Mesir, Libya, Iraq dan Syria. Adakah rampasan kuasa berdasarkan khabar angin dan fitnah telah memberikan kebaikan kepada rakyaatnya???

Sumber klik sini.

posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. xpayah la duk sebut2 lagi nama dia. Memang itu tujuannya. dia memang nak namanya sentiasa disebut org. benda2 yg dia nak sampaikan tu dari seblum pru13 dulu sampai la ni memang xda yg konsisten pun. dia hanya minta namanya disebut dlm isu2 yg sensasi ja.

    ReplyDelete
  2. Bangsat melayu + bangsat cina
    Malaysia huru hara...

    ReplyDelete
  3. Malaysia aman tanpa ANUwar & Najibul...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malaysia aman tanpa Ketum PR. Penjahanam n pengkhinanat negara. Najib tu PM yg dipilih, mn sama dgn taraf ketum.. ngok laa die ni!

      Delete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3