bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

7 Jul 2015

Layanan Istimewa Buat Anwar - BN Memang Sengaja Tempah Maut???



Datuk Zulkifli bekas peguambela Anwar banyak kali mensyarankan agar Anwar perlu diberikan kawalan ketat terutamanya apabila mendapatkan rawatam di hospital.

Kata beliau selain rawatan yang dijalani selalunya hanyalah tipu-helah Anwar, kawalan longgar ketika di hospital memberilan peluang untuk Anwar merancang dan berjumpa dengan pemimpin2 Pakatan Rakyaat secara aktif dan efektif.

Apa lah pulak yang bakal meletup selepas ini...Sedang negara dan dunia memusatkan perhatian terhadap pertelingkahan terhadap DSN dan Tun M, pasti inilah masa terbaik untuk beliau menangguk di air yang keroh...

Sumber klik; http://www.sinarharian.com.my/mobile/semasa/anwar-dimasukkan-ke-hkl-petang-tadi-1.408572

posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. hantar saja doctor pakar ke penjara sg buluh untuk rawat peliwat ini. apa perlu pergi HKL...banduan lain pun patut dapat treatment sama kalau anwar dapat layanan macam ni..banduan lain patut minta hak mereka yang sama..apa kata..

    ReplyDelete
  2. Mungkin Anwar boleh bagi idea untuk menyelamatkan seseorang...

    ReplyDelete
  3. Jab Penjara kena bodoh dek Aljub. Sakit rawat dlm penjaralah. Dia ni mana sakit. Kena racun arsenik tahun 1998 pun masih blh akrobat lg. Orang lain mati segera. Tentu ramai penjilat Aljubu dlm Jab Penjara. Banduan lain kena pakai baju penjara dan bergari. Dia baju kemeja. Menteri pun tidur.

    ReplyDelete
  4. Aku nak tanya pada pehak penjara . Kalau banduan lain sakit adakah mereka di benar terima rawatan di hospital macam Anwar ? Semua banduan patut di layan sama rata .

    ReplyDelete
  5. Tun Lah dan Najib seorang yang sangat telus...berhemah tinggi...berperikemanusiaan....beriman dan insun zuhud.......

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3