bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

29 Jul 2015

Bukit Aman Terbakar, Najib Cuba Hapuskan Bukti Penyelewengan 1MDB???


Hasutan dan tarbiah pakatan rakyaat memang berjaya.....

Majoriti rakyaat percaya kebakaran di Bkt Aman adalah usaha kuncu2 DS Najib untuk menghapuskan bukti. Itulah yang penulis dapati di Whatapps dan media2 baru sejak kebakaran tersebut dilaporkan.





Jika dakwaan di atas betul....Jahat betul DS Najib ni ya....Sebelum ni pengaruh beliau juga dikatakan yang telah melenyapkan butiran kemasukan Antunya ke negara ini.

Begitu hebat cubaan terhadap batang tubuh DS Najib ni.


Jika arwah ayahnya Tun Abd Razak diuji dengan rampasan kapalterbang yang mengakibatkan kematian Menteri Pertanian dan ketua2 jabatan pertanian yang mengiringinya melalui peristiwa tanjung kupang, DS Najib di uji dengan kehilangan 2 kapal terbang MAS, MH 17 dan MH 370. Pencerobohan pengganas kiram di Lahat Datu, kes Alantunya, 1MDB dan bermacam2 lagi...

Adakah semua di atas dan kebakaran Bukit Aman sebenarnya merupakan angkara sabotaj untuk tambah memburukkan imej DS Najib???

Penulis berharap masa akan menunjukkan sipakah yang benar...

4 comments:

  1. KPN dah kata jgn speculate. Kalau itu pun tak faham ... susahlah.

    ReplyDelete
  2. Bukit Aman simpan sampai satu tingkat "dokumen yang tak penting". Polis simpan dokument tak penting? Habis tu simpan buat apa? untuk bakar diminum ke?

    ReplyDelete
  3. Jawatan KPN selamat

    ReplyDelete
  4. AIK....LEPAS SATU SATU...APA NI.
    MUSYKIL NI

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3