bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 Aug 2014

Penyokong2 Pakatan Rakyaat Terpelajar Tetapi Bodoh???



Dengarnya ramai penyokong2 mereka ni berkelulusan kolej dan universiti....

Sehingga ramai juga yang ada master dan PhD....

Tapi mudahnya mereka kena tipu berkali2....

posted from Bloggeroid

6 comments:

  1. mmg penyokong KetUm lahabau ni jenis terlebih bangang...belajar tingi2 tk semesti nya pandai dalam semua hal...kdg terlebih bodoh dari orang biasa...

    ReplyDelete
  2. bukan kena tipu mereka ni Cerdik pandai ni faham sebenarnya tetapi mereka ni berhati jahat dan berkepentingan. Yang kena tipu ialah ahli-ahli biasa yang tak berapa cerdik.

    Sebagaimana ahli Pas juga. Saya yakin ahli-ahli di peringkat bawah terutamana para pelajar yang baru nak naik/mahasiswa -hatinya ikhlas untuk memperjuangkan Islam tetapi bodoh dan berjuang secara salah dan kena tipu oleh cerdik pandai dan pemimpin PAS.

    ReplyDelete
  3. Masalahnya ialah mereka tak suka kelakuan pemimpin umno. Boleh dikatakan sebahagian besar pensyarah ipta tak suka kerajaan umno. Mereka baca Mkini.

    Bagi mereka Anwar penyelamat. Bagi saya Anwar penjahanam, kaki putar alam dan segala katanya ada dusta.

    ReplyDelete
  4. Bila ramai orang pandai...semua perasan nak jadi PM....

    Sedangkan...tengok tanggungjawab kita...kalau jadi Dr kat U...apa pencapaian yang kita telah bawa...cuba bezakan Dr dulu-dulu yang dah pencen...membina U dengan kepayahan....Dr muda sekarang...nak cepat...gelojoh....terasa lebih bagus...konon duduk gen Y.....lebih teruk...lupa sejarah...hidup celik-celik dah senang...mana merasa hidup susah...apa barang cerita sedih-sedih....itulah jadinya sekarang...melahirkan ramai manusia yang tidak pernah puas hati dan tahu berterima kasih...anggap itu hak mereka....

    Sedihnya melayu sendiri tak percaya pemimpin sendiri...perasan nak sokong alternatif...tapi alternatif sendiri pun dari puak huru hara...maka "see".....huru haralah kalian melihat kerenahnya.

    Siapa yang rugi....

    ReplyDelete
  5. UMNO PERAMPOK

    ReplyDelete
  6. Anon 16:50 tergelak dgn "lahabau".Lama tak dengar perkataan ni."Lahabau" mungkin tahap "bodoh" yg melampau.Memang betul ahli2 PKR kebanyakan mereka boleh dikategori dlm kelas lahabau.Nuar bawak terjun longkang taik mereka akan ikut tanpa berfikir panjang.Lihat saja kesudahan "Kajang Move" Nuar dan Rafizi.Memang lahabau.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3