bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Tinggalkan sedikit - Kata orang tua² dalam setandan kelapa bukan semua boleh jadi santan. Ada sebiji dua yang dipanggil nyior komeng. Biasa kita tengok ada motivator atau ustaz...

27 Aug 2014

Mencabat DYMM Sultan Selangor, PKR dan DAP Tetap Mahukan Wan Azizah!!!



Keras kepala sungguh!!!

Soh tambah calon lain pun X mo......

Kalau dah degil mcm tu.....Bagi aje lah Kat calon Pas....

Baru padan dgn muka mereka.....

http://www.astroawani.com/news/show/keadilan-dan-dap-hanya-calonkan-wan-azizah-42635
posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. Pening pale ...
    Soh bg nama byk kali pong ...bg nama jijah jugok
    Kalu PRN banyok kali pon ...DAP dan PKR menang jugok
    Pastu PKR DAP bg nama jijah pulok ...
    Pastu kena rejek pulok ...
    Lepas kena rejek ....bg nama jijah semula
    kena rejek lagi ...
    Pastu PRN lagi .....
    PKR DAP menang lg .....
    Bagi nama jijah lg jd MB ...
    Kena rejek lagi ....
    Pening pale
    Kalu PAS bg nama ADUN PAS jadi MB ....DAP dan PKR pulok rejek
    PAS tak dapat majoriti sbb ada ADUN sokong jijah
    Jadi ADUN PAS pon kena rejek , tak boleh jadi MB
    Pening pale

    So , utk PRU-14 ni , ingat2 la sikit , baik rakyat selangor , penang , kedah ... kalu tempat tu kuat DAP dan PKR ..... pilih la UMNO/BN dan PAS sahaja . Tapi PAS yg setia , jgn pilih calon PAS yg kluk klek ...yg mudoh kena beli .

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3