bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

9 Aug 2014

Dejavu!!! Pemecatan Khalid, Sejarah Pemecatan Anwar Berulang???

Krisis MB Selangor: Anwar Lupa Ke Masa Dia Kena Pecat Dulu?

HARI ini kita lihat Anwar Ibrahim hantar anjing-anjingnya macam Rafizi dan lain-lain buat roadshow di seluruh Selangor untuk burukkan imej Khalid Ibrahim kerana enggan letak jawatan Menteri Besar seperti yang dia arahkan.

Seolah-olah senang bagi seseorang di kedudukan seperti Khalid untuk lepas jawatan itu begitu saja dan digantikan dengan bini Anwar.

Mudah saja Anwar cakap Khalid perlu patuh arahan parti untuk letak jawatan.  Apa Anwar lupa ke yang dia dulu pun engkar arahan untuk letak jawatan Timbalan Perdana Menteri secara sukarela sehingga terpaksa dipecat dari kerajaan dan UMNO?

Berbeza, yang arah Anwar letak jawatan pada waktu itu ialah Presiden UMNO yang sah, Tun Dr Mahathir, sedangkan hari ini yang arah Khalid berundur ialah untuk digantikan dengan Azizah ialah Anwar – bukan ada jawatan rasmi dalam PKR pun.

Jawatan Ketua Umum (KETUM) yang Anwar sandang hari ini, tidak wujud dalam perlembagaan PKR sebaliknya, diadakan atas arahan bininya sendiri selaku Presiden parti.

Sejarah seolah2 sedang berulang!!!

Sumber klik sini.

posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. ketum dah mula bau bangkai. bilalah masanya kau akan jadi bangkai sebenar wahai anwar.

    ReplyDelete
  2. Dasyat kejahatan dia ni kan? Nasib baik tak jadi PM. Dahla tak nampak apa pun jasa dia masa jadi TPM. Tak paham kenapa org banyak taksub kat dia ni. LGE lagi nampak kerja bagus dari gay tua ni

    ReplyDelete
  3. Sejarah berulang tapi fakta berbeza , kerana pada1998 , anu-ar peliwat dipecat setelah diberi ruang yang luas untuk bela diri tapi macam biasa dalam mesyuarat majlis tertinggi tersebut dia banyak memburok dan memfitnah kata dia kena zalim daripada mengemukakan bukti membela diri tapi bagi khalid ibrahim jelas dia dizalim dengan tiada ruang dan masa yang cukup untuk dia membela diri dan di pecat dengan tergesa-gesa , jelas rakyat melaysia sering diperbodoh oleh geng-geng pakatan haram ini . terutama pengundi di permatang pauh dan selangor.

    ReplyDelete
  4. Habis yg karpal cakap..Anuar yg banyak membawa kerosakkan di negara ini..masih tak percaya lagi ke...sampai dah mampus pun tuan yg bercakap tu...cuma Nuar aje yg belum mampus...

    ReplyDelete
  5. Sokong Anwar dipecat kerana Liwat, hanya waktu tu tak ramai percaya hakikatnya. Tapi, Khalid dipecat kerana ingin membela rakyat selangor. Tak sama langsung. Sehingga hari ni, terbukti memecat Anwar adalah hadiah yang paling berharga buat rakyat Malaysia. Kalau tak Malaysia dah lama punah.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3