bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

18 Aug 2014

Ingat DYMM Sultan Selangor Ni Makan Gaji Dengan Pakatan Rakyaat Ke?

Terserlah perangai buruk Pihak Pakatan Rakyaat...

Mereka ingat DYMM Sultan Selangor ni makan gaji dengan dia orang ke???

Buat pengetahuan pencacai2 semua...Negeri Selangor tu....milik keluarga Diraja Selangor yang diwarisi daripada sebelum zaman pemerintahan  Kesultanan Melayu Melaka lagi.

Akai ada ke??? Langsung X penyabar....

DYMM Sultan Selangor sedang bercuti di seberang laut pun mereka nak kacau....

Eloknya DYMM Sultan Selangor murka dan halau aje mereka ni semua daripada negeri Selangor.

Baru padan dengan muka....

Sumber klik sini.

2 comments:

  1. betul la tu!
    yang kalah negeri lak yg panas pungkok!!

    ReplyDelete
  2. Satu pandangan menarik mengenai parti PAS di Selangor. Tiada seorang pun dikalangan 15 Adun PAS di Selangor yang dapat menyakinkan setiap pemimpin PAS pusat bahawa mereka memiliki kritieria sebagai MB di Selangor. Maka atas semangat setiakawan, pemimpin tertinggi PAS mencadangkan ketua yang bakal dilantik diberikan kepada parti lain untuk buat pilihan..

    Dengan ertikata lain, sampai bila pun YB PAS di Selangor akan menjadi seorang pembantu kepada ketua yang dilantik dari parti lain. Jika anda yang bercita-cita ingin menjadi seorang ketua kerajaan (MB) di Selangor pada masa akan datang, lupakan hasrat anda sebab parti PAS bukanlah sebuah parti yang akan membimbing anda menjadi seorang pemimpin tertinggi di Selangor..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3