bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

23 Aug 2014

Wan Azizah Kata, Mana-mana Ibu Tunggal Boleh Ganti Khalid Jadi MB Selangor???

"Saya mengerti dan biasa melalui pahit maung dalam memimpin, sama ada sebagai pemimpin sebuah parti yang baru semenjak penubuhannya 15 tahun yang lalu sehingga kini, dan juga sebagai seorang ketua keluarga ketika Anwar dipenjarakan selama enam tahun," katanya ketika menyampaikan ucapan dasar pada Kongres PKR ke-10 di Stadium Malawati di sini.

Sumber klik sini.




Komen Isac:

Ya lah...kalau pengalaman tanbir parti yang asyik bergasak bila ada pemilihan pucuk pimpinannya.....

Pengalaman menjadi "ketua keluarga" dengan kewangan langsung tidak menjadi masalah...... Maka ibu2 tunggal diluar sana yang boleh menyara keluarga dan dalam masa yang sama mendidik anak2 jadi orang adalah calon terbaik MB Selangor berbanding Wan Azizah....

Apa ingat....mentadbir sebuah negeri yang besar, maju dan berbilang kaum macam Selangor semudah mentadbir sebuah keluarga dengan 7 ahli keluarga???

3 comments:

  1. keluarga penipu ni yang tadbir.. mampus la Selangor.

    ReplyDelete
  2. Balik balik berita sedih minta simpati yg dicanangkan ,kau ibu tunggal jutawan , Sepatutnya Anwar bukan dipenjarakan 6 tahun tapi 6000000000 tahun, itu pendpat aku

    ReplyDelete
  3. Termasuk Nurul ke? Pusing2 keluarga dia juga.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3